spinner
Táto internetová stránka používa technológiu cookies. Bližšie informácie o súboroch cookies nájdete v sekcii webstránky: Pravidlá cookies  Je Vaším právom neudeliť súhlas s používaním súborov cookies alebo ich používanie zablokovať. V takom prípade sa môže stať, že bude pre Vás obmedzená alebo vylúčená úplná funkcionalita niektorých častí prehliadanej webovej stránky. Viac informácií­ →

Správny maklér by mal:

 

Plniť sľuby

     Nemal by sľúbiť to, čo nemôže splniť. Na začiatku obchodu sa môže stať, že všetko "pôjde ako po masle" ale v ďalšom priebehu sa môže proces skomplikovať a vtedy sľuby výjdu na prázdno. Od makléra by ste nemali počut odpoveď na vašu otázku "nie". Aj náročnejšie požiadavky sa dajú vybaviť, či už kompromisom alebo umením makléra vyjednávať. V záverečnej fáze zistíte, že jeho plnenie sľubov robí z makléra profesionála v realitnom biznise.

 

Byť prirodzene zvedavý

     Nie každý deň predávate alebo kupujete nehnuteľnosť. Ste v situácií, keď opúšťate svoje "zabehnuté koľaje" alebo vstupujete do niečoho nového. Práve osobné skúsenosti makléra, poznanie trhu a prax, sú jeho cennými devízami. Nechajte ho načúvať svojim potrebám , povecte mu o svojich snoch a plánoch.

 

Ľudský prístup

      Poznáte pojem "prvý dojem"? To ako si sadneme s človekom, vidieť aj na obchodnej spolupráci. Viackrát sa stalo, že z nepoznaného človeka sa na konci obchodu stal rodinný známy, s ktorým sa nepretrhol kontakt.

 

Poznať svoje portfólio

     V súčastnosti existuju makléri, ktorí vo svojej ponuke majú množstvo nehnuteľností. V extrémnych prípadoch aj viac, ako 100. Pri takomto počte, maklér nemôže a ani to nie je v jeho silách, aby svojim klientom poskytoval služby na 100%. Výhodné je, ak maklér pracuje exkluzívne a vo svojej ponuke má 15-25 nehnuteľností. V takomto prípade, do obchodu okrem svojho 100% nasadenia dáva aj kúsok seba. Pri exklusívnom nábere maklér osobne navštívy nehnuteľnosť, nafotí ju, podrobne rozanalyzuje a urči tie správne priority. Úspešnosť predaja je viac ako 90%.

 

Pracovať pod značkou

      Na realitnom trhu, je množstvo realitných kancelárií. Klienti si majú z čoho vyberať. Jedným z prvých krokov, potencionálneho záujemcu o služby realitnej kancelárie, by mal byť náhľad na webovú stránku realitnej kancelárie, prezretie si fotografií, opis nehnuteľnosti. Samozrejme, je dôležité aj ak danná nehnuteľnosť je ponúkaná.